wtorek, 14 maja 2013

Iluzji łąka L.U.C & motion trio feat ania rusowicz




Na moją wymizdrzoną i zdizajnowaną iluzji łąkę Na której sam się mianowałem Panem Losu, a nie jego pionkiem Wbiegła mi wnet ta sprośna locha, prawdy suka, bez dzwonienia dzwonkiem I zdarła powieszoną na to czego nie chcę widzieć już zasłonkę (Kryzys ma nasz związek) A za zasłonką barwny festyn, chochoły tańczą z golonką Do pieśni lowelasów z PoloTV tańczy cały kraj plus HongKong Tańczą kałuże, reklamy, szmaty rzygające brzydką czcionką Za tę zasłonkę nawet słonko nie chce zerkać skryte za inną zasłonką Maciora prawdy wlazła i zapachem potrzeb spod ogonka Brutalnie, udusiła mej wiary w związek nasz wrażliwego skowronka Wymionami zabijaną miłość martwa nadziei biedronka Potrzebna nam jest kąpiel w źródłach ryza dłoń agenta Tomka Oj dusisz mi duszę a ja się w Tobie durzę Toksyczny związek chyba zapić to muszę Skąpisz pielęgniarkom choć zabierasz wiele tym na górze Nie bądź taka zimna, chodź przytulę twe kałuże. Miłości piękna z biustem stadionowych eleganckich dziewczyn Choć dach nam cieknie są kieliszki, więc tu cały rok trwa sezon grzewczy Oferowałaś mi tytuł jurora w talent szole "słodkie życie w tęczy" Najwyższy order w kraju, odmówiłem, świr, masochista, niewdzięcznik Jak ty to robisz że nas tak od siebie uzależniasz silnie I wciąż piękniejesz choć malujesz się trochę zbyt intensywnie Droga ojczyzno chociaż w końcu łączysz nam kropki autostrad Choć chcesz jak mięsny jeż by dobrze było i wielka Twoja troska Ja już nie daje rady jak asfalt w Modlinie, jak w czasie korków autobusowy rozkład Wypuściłaś milion braci a mnie trzymasz jak PZPN siwe dziadostwa. Oj dusisz mi duszę a ja się w Tobie durzę Toksyczny związek chyba zapić to muszę Skąpisz pielęgniarkom choć zabierasz wiele tym na górze Nie bądź taka zimna chodź przytulę twe kałuże.

5 komentarzy:

  1. Bardzo lubię L.U.C.-a. Interesujący utwór ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Na koncert poszłam za sprawą Motion Trio i wsiąkłam. A ten utwór... no... chodzi za mną;) Totalny miszmasz bazujący na zlepkach różnych emocji. Hmm, co on brał jak to pisał;)

    L.C.A. dopiero zaczęłam poznawać. Ciekawa postać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie go syn "przedstawił" :)... Ikona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie masz :) Z pokoju córki dobiegają zazwyczaj niemetryczne piski i zgrzyty, albo widzę ją ze słuchawkami na uszach. Dzisiaj rano zamiast do szkoły pojechała do Wawy na koncert Major Lazer. Hmmm, czasami słucha też muzyki klasycznej;)

    P.S.
    Mamy dzieci chyba w podobnym wieku. Za rok matura;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Córka twierdzi, że kazałam jej ściszać i L.U.C.-a :) No bo faktycznie: piski i zgrzyty. Ale Cristal Castles to już nie daję rady słuchać.

    OdpowiedzUsuń