niedziela, 15 kwietnia 2012

Mila i Leon


 wracam sobie ze spaceru... 
 

Leon, już cię widzę!
 

ja ciebie też! 
 

ech, chciałem się tyko przywitać, a ty znów z pazurami...
 
 
 
 

 przecież jestem starszy i większy!
 
 

hej, to zabawa, tak sobie tylko leżymy... 

trawkę wąchamy...

zabawa? teraz ci pokażę Mała, kto jest Szefem! 

akurat!

 ej Rudy, nie obrażaj się!

Leon senior, przyprowadził rok temu do domu kocie niemowlę. Nazywa się Mała Niewdzięczność, inaczej Mila. Rządzi domem, zwierzakami, kradnie jedzenie z kuchni. Jak chce potrafi być miła. 
Posted by Picasa

4 komentarze:

  1. Widzę, że też zaczynasz notować, co mówią Twoje zwierzaki;-) Super zdjęcia!

    Agnieszko, masz weryfikację obrazkową...

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż trudno się powstrzymać, by tego nie zrobić. Nasz dom żyje też drugim życiem, gdzie akcje i interakcje są dramatyczne i pełne wyrazu. Tylko obserwować i zapisywać.

    A tu mój ulubiony filmik ostatnio. Akurat coś dla niskoreaktywnych, takich jak ja;) Akcja!

    Dobrego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rżałam jak koń i cała rodzina przybiegła zobaczyć, czemu:-) Za chwilę wszyscy rżeli;-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne kociaki! Świetne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń